Detail předmětu

Marketing

FSI-HMRAk. rok: 1999/2000

Jazyk výuky

čeština

Počet kreditů

5

Výsledky učení předmětu

Předmět vychází z předchozích znalostí studentů, získaných v průběhu bakalářského studia (na různých fakultách). Výrazným rysem je orientace výuky na aktivizační metody (organizace postupu při sestavení seminárních prací, jejich příprava a presentace).

Učební cíle

Získání spektra znalostí z oblasti marketingu, zejména se zaměřením na jeho soudobá pojetí. Výklad vychází z přístupu úspěšných firem, které kladou důraz na uspokojování potřeb zákazníků. Předmět je orientován na zvládnutí marketingové terminologie a na získání přehledu a praktických zkušeností s aplikací poznatků v praxi.

Základní literatura

KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 719 s. ISBN 80-247-0016-6

Doporučená literatura

Dufek,J.: : Marketing ? cesta k úspěchu firmy, , 0

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program M2301-5 magisterský

    obor , 1. ročník, letní semestr, povinný

Typ (způsob) výuky

 

Přednáška

28 hod., nepovinná

Vyučující / Lektor

Cvičení odborného základu

28 hod., povinná

Vyučující / Lektor