Detail publikace

PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI S MONITOROVÁNÍM A MĚŘENÍM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ VE STAVEBNÍ DODAVATELSKÉ ORGANIZACI.

VYMAZAL, T.

Originální název

PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI S MONITOROVÁNÍM A MĚŘENÍM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ VE STAVEBNÍ DODAVATELSKÉ ORGANIZACI.

Anglický název

PRACTICAL EXPERIENCE WITH MONITORING AND MEASURING OF THE CUSTOMERS´ CONTENTMENT IN THE BUILDING PROVIDER COMPANY.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek ukazuje jeden s přístupů jak se vyrovnat s požadavky norem ISO 9000 v podmínkách složité selekce zákazníků, zejména v těch případech, kdy veřejné povědomí o organizaci tvoří zejména uživatelé stavebních děl. Dále se zabývá přístupy a kriterii měření a monitorování spokojenosti zákazníků s ohledem na rozdílné pojetí jakosti soukromých i veřejných investorů vzhledem k uživatelům.

Anglický abstrakt

This contribution presents one of the approches to the requriments on ISO 9000 in the conditions of the complicated selection of customers, especially in those cases,when the public awareness of the company is made up especially by the construction work users. Next it deals with the approches and measuring criteria and monitoring of the customers´ contentment with regard to different approaches to quality by private and public investors in view of the customers.

Klíčová slova

měření spokojenosti zákazníků

Klíčová slova v angličtině

practical experience, monitoring and measuring, cumomer, contentment, building provider company

Autoři

VYMAZAL, T.

Vydáno

25. 5. 2004

Nakladatel

Dům techniky Ostrava

Místo

Ostrava

ISBN

80-02-01645-9

Kniha

Jakost - Quality 2004

Edice

Jakost 2004

Číslo edice

1

Strany od

C33-C37

Strany počet

5