Detail publikace
Od kurikula přes vzdělávací program až k vyučovací hodině?
LINDR, J.
Originální název
Od kurikula přes vzdělávací program až k vyučovací hodině?
Český název
Od kurikula přes vzdělávací program až k vyučovací hodině?
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Kurikulum je trvalý proces plánování, organizování, realizaci a hodnocení vzdělávání. To také obsahuje myšlenku všeobecného rozvoje studentů vzdělání. V praxi to znamená zvýšit vědomosti studentů a jejich schopnosti řešit odborné problémy a také zlepšit další klíčové kompetencea soft skills. Proto je věnována pozornost společenskovědním předmětům ve vzdělávacím programu technické univerzity. Tento článek ukazuje formální reprezentaci společenských věd předmětů ve vzdělávacím programu Fakulty stavební VUT v Brně. Přináší také výsledky vzdělávání pomocí agendy Hodnocení kvality výuky. Hodnocení poskytuje důležitou zpětnou vazbu. Studenti mohou hodnotit kvalitu výuky, význam společenskovědních předmětů ve vzdělávacím programu a osobnost učitele. Kromě toho jsou tyto údaje základem pro modernizaci a inovaci ve vzdělávání. Je také možné analyzovat výuku společenskovědních předmětů obecně pomocí pohledu studentů.
Český abstrakt
Kurikulum je trvalý proces plánování, organizování, realizaci a hodnocení vzdělávání. To také obsahuje myšlenku všeobecného rozvoje studentů vzdělání. V praxi to znamená zvýšit vědomosti studentů a jejich schopnosti řešit odborné problémy a také zlepšit další klíčové kompetencea soft skills. Proto je věnována pozornost společenskovědním předmětům ve vzdělávacím programu technické univerzity. Tento článek ukazuje formální reprezentaci společenských věd předmětů ve vzdělávacím programu Fakulty stavební VUT v Brně. Přináší také výsledky vzdělávání pomocí agendy Hodnocení kvality výuky. Hodnocení poskytuje důležitou zpětnou vazbu. Studenti mohou hodnotit kvalitu výuky, význam společenskovědních předmětů ve vzdělávacím programu a osobnost učitele. Kromě toho jsou tyto údaje základem pro modernizaci a inovaci ve vzdělávání. Je také možné analyzovat výuku společenskovědních předmětů obecně pomocí pohledu studentů.
Klíčová slova
Kurikulum, společenskovědní předměty, kurikulární vize, vzdělávací program, hodnocení kvality výuky, implementace kurikula, význam společenskovědních předmětů
Vydáno
27.06.2013
Nakladatel
SvF STU Bratislava
Místo
Bratislava
ISBN
978-80-227-3967-2
Kniha
Úloha spoločenskovedných disciplín na technických univerzitách v procese globalizácie
Číslo vydání
1
Strany od
116
Strany do
125
Strany počet
10
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT112786,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Od kurikula přes vzdělávací program až k vyučovací hodině?",
annote="Kurikulum je trvalý proces plánování, organizování, realizaci a hodnocení vzdělávání. To také obsahuje myšlenku všeobecného rozvoje studentů vzdělání. V praxi to znamená zvýšit vědomosti studentů a jejich schopnosti řešit odborné problémy a také zlepšit další klíčové kompetencea soft skills. Proto je věnována pozornost společenskovědním předmětům ve vzdělávacím programu technické univerzity. Tento článek ukazuje formální reprezentaci společenských věd předmětů ve vzdělávacím programu Fakulty stavební VUT v Brně. Přináší také výsledky vzdělávání pomocí agendy Hodnocení kvality výuky. Hodnocení poskytuje důležitou zpětnou vazbu. Studenti mohou hodnotit kvalitu výuky, význam společenskovědních předmětů ve vzdělávacím programu a osobnost učitele. Kromě toho jsou tyto údaje základem pro modernizaci a inovaci ve vzdělávání. Je také možné analyzovat výuku společenskovědních předmětů obecně pomocí pohledu studentů.",
address="SvF STU Bratislava",
booktitle="Úloha spoločenskovedných disciplín na technických univerzitách v procese globalizácie",
chapter="112786",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="SvF STU Bratislava",
year="2013",
month="june",
pages="116--125",
publisher="SvF STU Bratislava",
type="conference paper"
}