Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 1.3.2022 — 28.2.2023
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
O projektu
Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.
Označení
FP-J-22-7966
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Ulč Jakub, Ing. - hlavní řešitelDostál Petr, prof. Ing., CSc. - spoluřešitelChlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitelKaras Andrea, Ing. - spoluřešitelKonečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitelŠuňavcová Nikola, Ing. - spoluřešitel
Útvary
Fakulta podnikatelská- odpovědné pracoviště (7.2.2022 - nezadáno)Ústav informatiky- interní (1.1.2022 - 31.12.2022)Ústav managementu- interní (1.1.2022 - 31.12.2022)Fakulta podnikatelská- příjemce (1.1.2022 - 31.12.2022)
Výsledky
KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25.Detail
ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.Detail
ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.Detail
ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC). 2022.Detail
Odpovědnost: Ulč Jakub, Ing.