Detail projektu

Empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů: Metoda Lean Start-up

Období řešení: 1.3.2022 — 28.2.2023

Zdroje financování

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

O projektu

Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.

Označení

FP-J-22-7966

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Ulč Jakub, Ing. - hlavní řešitel
Dostál Petr, prof. Ing., CSc. - spoluřešitel
Chlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Karas Andrea, Ing. - spoluřešitel
Konečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Šuňavcová Nikola, Ing. - spoluřešitel

Útvary

Fakulta podnikatelská
- odpovědné pracoviště (7.2.2022 - nezadáno)
Ústav informatiky
- interní (1.1.2022 - 31.12.2022)
Ústav managementu
- interní (1.1.2022 - 31.12.2022)
Fakulta podnikatelská
- příjemce (1.1.2022 - 31.12.2022)

Výsledky

KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25.
Detail

ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.
Detail

ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.
Detail

ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC). 2022.
Detail

Odpovědnost: Ulč Jakub, Ing.