Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 1.3.2022 — 28.2.2023
Funding resources
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
On the project
Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.
Mark
FP-J-22-7966
Default language
Czech
People responsible
Ulč Jakub, Ing. - principal person responsibleDostál Petr, prof. Ing., CSc. - fellow researcherChlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherKaras Andrea, Ing. - fellow researcherKonečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherŠuňavcová Nikola, Ing. - fellow researcher
Units
Faculty of Business and Management- responsible department (7.2.2022 - not assigned)Institute of Informatics- internal (1.1.2022 - 31.12.2022)Institute of Management- internal (1.1.2022 - 31.12.2022)Faculty of Business and Management- beneficiary (1.1.2022 - 31.12.2022)
Results
ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.Detail
KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25. Detail
ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.Detail
ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC). 2022.Detail
Responsibility: Ulč Jakub, Ing.