Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 1.3.2022 — 28.2.2023
Funding resources
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (1. 1. 2022 - 31. 12. 2023)
On the project
Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.
Mark
FP-J-22-7966
Default language
Czech
People responsible
Ulč Jakub, Ing. - principal person responsibleDostál Petr, prof. Ing., CSc. - fellow researcherChlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherKaras Andrea, Ing. - fellow researcherKonečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherŠuňavcová Nikola, Ing. - fellow researcher
Units
Faculty of Business and Management- responsible department (7.2.2022 - not assigned)Institute of Informatics- internal (1.1.2022 - 31.12.2022)Institute of Management- internal (1.1.2022 - 31.12.2022)Faculty of Business and Management- beneficiary (1.1.2022 - 31.12.2022)
Results
KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25.Detail
ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.Detail
ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.Detail
ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC).Detail
Responsibility: Ulč Jakub, Ing.