Project detail

Empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů: Metoda Lean Start-up

Duration: 1.3.2022 — 28.2.2023

Funding resources

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

- whole funder (1. 1. 2022 - 31. 12. 2023)

On the project

Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.

Mark

FP-J-22-7966

Default language

Czech

People responsible

Ulč Jakub, Ing. - principal person responsible
Dostál Petr, prof. Ing., CSc. - fellow researcher
Chlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher
Karas Andrea, Ing. - fellow researcher
Konečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher
Šuňavcová Nikola, Ing. - fellow researcher

Units

Faculty of Business and Management
- responsible department (7.2.2022 - not assigned)
Institute of Informatics
- internal (1.1.2022 - 31.12.2022)
Institute of Management
- internal (1.1.2022 - 31.12.2022)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (1.1.2022 - 31.12.2022)

Results

KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25.
Detail

ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.
Detail

ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.
Detail

ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC).
Detail

Responsibility: Ulč Jakub, Ing.