Detail publikace

Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze

SMUTNÝ, J. TOMANDL, V. PAZDERA, L. VUKUŠIČOVÁ, D.

Originální název

Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze

Český název

Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek je věnován srovnání účinnosti dvou typů akustických absorbérů BRENS aplikovaných na pevné jízdní dráze. Sledované parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití matematických metod v časové a ve frekvenční oblasti. Současně byly vybrané akustické parametry srovnány s parametry úseku tratě se štěrkovým ložem.

Český abstrakt

Příspěvek je věnován srovnání účinnosti dvou typů akustických absorbérů BRENS aplikovaných na pevné jízdní dráze. Sledované parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití matematických metod v časové a ve frekvenční oblasti. Současně byly vybrané akustické parametry srovnány s parametry úseku tratě se štěrkovým ložem.

Klíčová slova

Pevná jízdní dráha, železniční svršek, absorbéry hluku, akustické parametry, časová analýza, frekvenční analýza

Vydáno

28.11.2017

Místo

Praha

ISSN

1214-9047

Periodikum

Vědeckotechnický sborník Českých drah

Ročník

2017

Číslo

44

Stát

CZ

Strany od

1

Strany do

15

Strany počet

15

URL

Dokumenty

BibTex


@article{BUT142166,
  author="Jaroslav {Smutný} and Vladimír {Tomandl} and Luboš {Pazdera} and Daniela {Vukušičová}",
  title="Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze",
  annote="Příspěvek je věnován srovnání účinnosti dvou typů akustických absorbérů BRENS aplikovaných na pevné jízdní dráze. Sledované parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití matematických metod v časové a ve frekvenční oblasti. Současně byly vybrané akustické parametry srovnány s parametry úseku tratě se štěrkovým ložem.",
  chapter="142166",
  howpublished="online",
  number="44",
  volume="2017",
  year="2017",
  month="november",
  pages="1--15",
  type="journal article - other"
}