Detail publikace
Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze
SMUTNÝ, J. TOMANDL, V. PAZDERA, L. VUKUŠIČOVÁ, D.
Originální název
Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze
Český název
Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Příspěvek je věnován srovnání účinnosti dvou typů akustických absorbérů BRENS aplikovaných na pevné jízdní dráze. Sledované parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití matematických metod v časové a ve frekvenční oblasti. Současně byly vybrané akustické parametry srovnány s parametry úseku tratě se štěrkovým ložem.
Český abstrakt
Příspěvek je věnován srovnání účinnosti dvou typů akustických absorbérů BRENS aplikovaných na pevné jízdní dráze. Sledované parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití matematických metod v časové a ve frekvenční oblasti. Současně byly vybrané akustické parametry srovnány s parametry úseku tratě se štěrkovým ložem.
Klíčová slova
Pevná jízdní dráha, železniční svršek, absorbéry hluku, akustické parametry, časová analýza, frekvenční analýza
Vydáno
28.11.2017
Místo
Praha
ISSN
1214-9047
Periodikum
Vědeckotechnický sborník Českých drah
Ročník
2017
Číslo
44
Stát
CZ
Strany od
1
Strany do
15
Strany počet
15
URL
Dokumenty
BibTex
@article{BUT142166,
author="Jaroslav {Smutný} and Vladimír {Tomandl} and Luboš {Pazdera} and Daniela {Vukušičová}",
title="Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze",
annote="Příspěvek je věnován srovnání účinnosti dvou typů akustických absorbérů BRENS aplikovaných na pevné jízdní dráze. Sledované parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití matematických metod v časové a ve frekvenční oblasti. Současně byly vybrané akustické parametry srovnány s parametry úseku tratě se štěrkovým ložem.",
chapter="142166",
howpublished="online",
number="44",
volume="2017",
year="2017",
month="november",
pages="1--15",
type="journal article - other"
}