doc. Ing.

Lucie Kaňovská

Ph.D.

FBM, ÚM – Associate professor

+420 54114 3783
Lucie.Kanovska@vut.cz

Send BUT message

doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.

Other

  • 2009

    KAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. Zákklady marketingu. Učební texty VŠ. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. 123 s. ISBN: 978-80-214-3838-5.

  • 2006

    KAŇOVSKÁ, L.; ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, VUT v Brně, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2006. 70 s. ISBN: 80-7355-067-9.

  • 2005

    ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2005. s. 1-70. ISBN: 80-7355-046-6.

  • 2002

    DVOŘÁK, J., DVOŘÁK, J., SÝKOROVÁ, L., TOMÁŠKOVÁ, E. Mezinárodní obchod - Úvod do studia mezinárodního obchodu. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc - Brno, 2002. 116 s. ISBN: 80-214-2236-X.

*) Citations are generated once every 24 hours.