Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
doc. Ing.
Ph.D.
FME, IAE – Director of Department
+420 54114 2234juracka@vutbr.cz
Send BUT message
2023
JURAČKA, J.; HLINKA, J.; MARŠÁLEK, T.; POLÁK, P.; VACHEK, J.: Prototyp 2 – IP SR Pod Protyp univerzálního, víceúčelového a multifunkčního IP ISR Podu (podvěsného kontejneru) a jeho zástavba do vhodně zvoleného letadla kategorie UL/ELSA. (Prototyp)Detail
JURAČKA, J.; HLINKA, J.; POLÁK, P.; MARŠÁLEK, T.; VACHEK, J.: Prototyp 1 - IP SR Pod protyp univerzálního, víceúčelového a multifunkčního IP ISR Podu (podvěsného kontejneru) s optickou, senzorickou hlavicí a datalinkem – systémem pro přenos dat a a jeho zástavba do vhodně zvolené letecké platformy (letadlo kategorie GA schopné vzletu z travnatých letišť). (Prototyp)Detail
BARTYZAL, J.; TLUSTÝ, J.; ZAHÁLKA, M.; JEBÁČEK, I.; JURAČKA, J.: Prototyp křídla letounu. (Prototyp)Detail
2022
COUFAL, J.; TOMAN, J.; JURAČKA, J.; SYMONOV, V.; JETELA, V.: Revamped Advanced Digital Engine Control. (Funkční vzorek)Detail
BARTYZAL, J.; Dratva, J.;TLUSTÝ, J.; ZAHÁLKA, M.; Bartoňek, J.; Horák, M.; JEBÁČEK, I.; JURAČKA, J.; Löffelmann, F.; Vaněk, F.: Prototyp letadla TL-5000 k certifikaci. URL: https://www.tl-ultralight.cz/. (Prototyp)Detail
2021
POTMĚŠIL, J.; JURAČKA, J.; KOPECKÝ, J.; JENSEN, R.; PEKAŘ, M.; KŘIČKA, P.; JAVŮRKOVÁ, D.: Prototyp celokompozitního kluzáku. (Prototyp)Detail
POTMĚŠIL, J.; JURAČKA, J.; KOPECKÝ, J.; JENSEN, R.; PEKAŘ, M.; KŘIČKA, P.; JAVŮRKOVÁ, D.: Sériová výroba kluzáku. (Poloprovoz)Detail
2020
CHLEBEK, J.; JURAČKA, J.; HAMMER, J.; SKLENÁŘ, F.: 1.LiS - Light System - světelná soustava pro osvětlení dráhy. (Funkční vzorek)Detail
POTMĚŠIL, J.; JURAČKA, J.: Prototyp kluzáku s proudovou pohonnou jednotkou. (Prototyp)Detail
CHLEBEK, J.; JURAČKA, J.; HAMMER, J.; SKLENÁŘ, F.: Prototyp MoLiS. (Prototyp)Detail
2018
POTMĚŠIL, J.; JURAČKA, J.: Prototyp modernizované řídící jednotky motoru. (Prototyp)Detail
2015
MALIŠ, M.; URÍK, T.; ŠPLÍCHAL, J.; JURAČKA, J.: Trupová gondola letounu VUT081 Kondor. URL: http://lu.fme.vutbr.cz/vysledky.php?full=vv. (Funkční vzorek)Detail
2014
ŠPLÍCHAL, J.; MALIŠ, M.; JURAČKA, J.: Tandemové řízení letounu. (Funkční vzorek)Detail
HORÁK, M.; PÍŠTĚK, A.; JURAČKA, J.: Nosníky ocasních ploch letounu VUT 081 Kondor. (Funkční vzorek)Detail
BENCALÍK, K.; HORÁK, M.; JURAČKA, J.: Mechanické ovládání palivového ventilu letounu VUT 081 Kondor. (Funkční vzorek)Detail
JURAČKA, J.; PÍŠTĚK, A.; URÍK, T.; POPELA, R.: prototyp letounu VUT 081 Kondor. URL: https://www.facebook.com/leteckyustav. (Prototyp)Detail
URÍK, T.; MALIŠ, M.; JURAČKA, J.: Elektro-mechanické ovládání zatahovacího podvozku letounu VUT 081 Kondor. URL: http://lu.fme.vutbr.cz/vysledky.php?full=vv. (Funkční vzorek)Detail
2013
JURAČKA, J.; RŮŽIČKA, M.; PÍŠTĚK, A.: Letoun VUT 061 Turbo. URL: http://lu.fme.vutbr.cz. (Prototyp)Detail
URÍK, T.; JURAČKA, J.; ŠPLÍCHAL, J.; SCHOŘ, P.; MALIŠ, M.: Sendvičová kompozitní podvozková noha. (Prototyp)Detail
MALIŠ, M.; URÍK, T.; ŠPLÍCHAL, J.; JURAČKA, J.: Trup letounu VUT 061 Turbo. (Prototyp)Detail
2012
VANĚK, F.; TEPLÝ, Z.; JURAČKA, J.; JEBÁČEK, I.: Lehký vozík padostroje. (Funkční vzorek)Detail
2011
JURAČKA, J.: Přípravek pro zkoušky křídel s krakorcem. (Funkční vzorek)Detail
MATĚJÁK, V.; JURAČKA, J.: Zkušební zařízení pro měření lomové houževnatosti ve smíšeném módu. (Funkční vzorek)Detail
2010
RŮŽIČKA, M.; JURAČKA, J.: Zkušební zařízení IRC. (Funkční vzorek)Detail
KATRŇÁK, T.; AUGUSTIN, P.; JURAČKA, J.: Stavitelný upínací přípravek pro únavové zkoušky. (Funkční vzorek)Detail
2009
JURAČKA, J.; MALIŠ, M.; ŠPLÍCHAL, J.; URÍK, T.: Kompozitní pružinová podvozková noha. (Prototyp)Detail
URÍK, T.; JURAČKA, J.; MALIŠ, M.: Kompozitová forma trupu VUT 001 Marabu. (Funkční vzorek)Detail
PÍŠTĚK, A.; JURAČKA, J.: Integrální nádrž na vnějším křídle letounu. (Prototyp)Detail
URÍK, T.; MIHALIDES, D.; ŠPLÍCHAL, J.; MALIŠ, M.; JURAČKA, J.: Výroba kompozitní podvozkové nohy lisováním. (Ověřená technologie)Detail
TŘETINA, K.; BENCALÍK, K.; PÍŠTĚK, A.: Palivová soustava pro pístový motor letounu. (Funkční vzorek)Detail
MALIŠ, M.; PÍŠTĚK, A.; URÍK, T.; JURAČKA, J.; ŠPLÍCHAL, J.: Směrové kormidlo letounu VUT 001 Marabu. (Funkční vzorek)Detail
JURAČKA, J.; PÍŠTĚK, A.: Proudový motor TJ 100 M. URL: http://www.fme.vutbr.cz. (Prototyp)Detail
PÍŠTĚK, A.; JURAČKA, J.; URÍK, T.: Letoun VUT 001 Marabu. URL: http://lu.fme.vutbr.cz. (Prototyp)Detail
PÍŠTĚK, A.; KATRŇÁK, T.; JURAČKA, J.; MALIŠ, M.; VANĚK, F.: Vodorovné ocasní plochy letounu VUT-001 Marabu. (Prototyp)Detail
URÍK, T.; MALIŠ, M.; ŠPLÍCHAL, J.; JURAČKA, J.: Technologie výroby kompozitni sendvičové konstrukce s využitím počítačové podpory konstruování. (Ověřená technologie)Detail
MALIŠ, M.; JURAČKA, J.: Zařízení pro zkoušky pasivní bezpečnosti kokpitu kluzáku. (Funkční vzorek)Detail
TŘETINA, K.; BENCALÍK, K.; PÍŠTĚK, A.: Pitot-statická soustava pro experimentální letoun. (Funkční vzorek)Detail
MALIŠ, M.; URÍK, T.; JURAČKA, J.; ŠPLÍCHAL, J.: Trup letounu VUT 001 Marabu. (Prototyp)Detail
PÍŠTĚK, A.; KATRŇÁK, T.; JURAČKA, J.; MALIŠ, M.; VANĚK, F.: Centroplán letounu VUT-001 Marabu. (Prototyp)Detail
2008
STRÁNSKÝ, V.; ČERNÝ, M.; PÍŠTĚK, A.; JURAČKA, J.; Technometra Radotín: Obrácený hydro-pneumatický tlumič s tlumením kuličkami. 19048, Užitný vzor. (2008)Detail
2007
STRÁNSKÝ, V.; PÍŠTĚK, A.; JURAČKA, J.: Obrácený hydropneumatický tlumič. (Prototyp)Detail
JURAČKA, J.; JEBÁČEK, I.; KRPÁLEK, P.; SÝKORA, P.: Teplotní komora pro zkoušky kompozitních konstrukcí. (Ověřená technologie)Detail
STRÁNSKÝ, V.; PÍŠTĚK, A.; JURAČKA, J.; VUT v Brně, FSI: Obrácený hydro- pneumatický tlumič nárazů. 2007-18854, Užitný vzor. (2007)Detail
JURAČKA, J.; VUT v Brně: Zařízení pro zkoušky leteckých kompozitních konstrukcí za zvýšené teploty. 2007-17625, Užitný vzor. (2007)Detail
2006
SEJBAL, R.; PÍŠTĚK, A.; JURAČKA, J.: letoun VUT 100-131i . URL: http://www.evektor.cz/vut100/specification.asp. (Prototyp)Detail
JURAČKA, J.; POTMĚŠIL, J.: prototyp kluzáku G304 S. URL: http://www.hph.cz. (Prototyp)Detail
2004
doc. Ing. Jaroslav Juračka, Ph.D. Ing. Jiří Špičák: Větrná elektrárna. URL: *. (Prototyp)Detail
*) Citations are generated once every 24 hours.