Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
doc. PhDr.
Ph.D.
BUT – Vice-Rector for Internationalization and External Affairs
+420 54114 2678, +420 54114 5160vicerector.internationalization@vutbr.cz
Send BUT message
2022
ŠIMBEROVÁ, I.; STRAKOVÁ, J.; ZICH, R.; VÁCHAL, J.; CHLEBOVSKÝ, V.; KOCMANOVÁ, A.; SCHÜLLER, D.; ŠIRÁŇOVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F.; BŘEČKOVÁ, P.; MAREŠ, M.; FRÉLICH, M.; KAŇOVSKÁ, L. Souhrnná výzkumná zpráva. Brno: Nakladatelství VUTIUM, 2022. s. 1-82. Detail
ŠIMBEROVÁ, I.; ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; SCHÜLLER, D.; KAŇOVSKÁ, L.; ŠIRÁŇOVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F.; VÁCHAL, J.; STRAKOVÁ, J.; MAREŠ, M.; FRÉLICH, M.; BŘEČKOVÁ, P.; KOCMANOVÁ, A.: xx; Metodika Digitální transformace pro inovace obchodních modelů podniků. xx. URL: https://www.digitalnipodnik.cz/vystupy-projektu/metodika. (Metodiky certifikované)Detail
2017
ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; ŠIMBEROVÁ, I.; MRÁČEK, P.; SCHÜLLER, D. Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína. Brno: 2017. 157 s.Detail
2002
ŠIMBEROVÁ, I. Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh. Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region. Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p. Brno: FP VUT v Brně, 2002. 5 s. ISBN: 80-214-2518-0.Detail
*) Citace se generují jednou za 24 hodin.