Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Bachelor's Thesis
Author of thesis: Bc. Tomáš Kazík
Acad. year: 2019/2020
Supervisor: Ing. Tomáš Milet, Ph.D.
Reviewer: Ing. Tomáš Chlubna, Ph.D.
The aim of the Bachelor's thesis is to create a procedural generator, which is able to generate game map based on abilities of a game character. The thesis investigates features of already existing solutions - games, which contain procedurally generated environment, or the environment, which requires special abilities of a game character. Consequently, the thesis is engaged in the basics of both integrated development environment and procedural generation. Based on information acquired so far, the thesis is focused on designing and implementing the game character and the procedural map generator.
Game demo, Procedural generation, Game map generation, Unity3D, C#
Date of defence
27.08.2020
Result of the defence
Defended (thesis was successfully defended)
Grading
B
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
Otázky u obhajoby:
Language of thesis
Czech
Faculty
Fakulta informačních technologií
Department
Department of Computer Graphics and Multimedia
Study programme
Information Technology (IT-BC-3)
Field of study
Information Technology (BIT)
Composition of Committee
doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (předseda) doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (člen)
Supervisor’s reportIng. Tomáš Milet, Ph.D.
Grade proposed by supervisor: A
Reviewer’s reportIng. Tomáš Chlubna, Ph.D.
Grade proposed by reviewer: C
Responsibility: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová