Course detail
Sales promotion and advertising
FP-pprPAcad. year: 2019/2020
V rámci předmětu si studenti osvojí základní pojmy z oblasti marketingové komunikace. Ty pak dále budou prohlubovat v oblasti reklamy a podpory prodeje. Budou zde mít možnost pochopit jak reklama a podpora prodeje fungují a jak se dají prakticky vhodně využít.
Language of instruction
Number of ECTS credits
Mode of study
Guarantor
Department
Learning outcomes of the course unit
Prerequisites
Co-requisites
Planned learning activities and teaching methods
Assesment methods and criteria linked to learning outcomes
Zápočet: Odborné dovednosti studenta jsou ověřovány na základě zpracování a prezentace týmového projektu. Student může za cvičení dosáhnout max. 30 bodů (min. počet bodů, kterého musí být pro získání zápočtu dosaženo je 15 bodů).
Zkouška: Odborné znalosti jsou ověřovány písemnou zkouškou. U písemné zkoušky dostane student odborné otázky z teoretické části vymezené přednáškami z oblasti marketingové komunikace, reklamy a podpory prodeje. Studentovi je udělena klasifikace dle klasifikační stupnice bodového hodnocení ECTS max. 70 bodů.
Course curriculum
2. Regulace reklamy, legislativa, kodex reklamy.
3. Psychologické aspekty v marketingové komunikaci.
4. Reklamní plán a strategie.
5. Kreativita v reklamě.
6. Média v marketingové komunikaci - plánování a volba médií.
7. Média v marketingové komunikaci - délka kampaně, různá média.
8. Efektivita a účinnost reklamního působení.
9. Podpora prodeje – úvod do problematiky, úloha podpory prodeje v rámci marketingové komunikace.
10. Podpora prodeje zaměřená na spotřebitele.
11. Podpora distribuce.
12. Podpora prodeje podle cílových skupin.
13. Shrnutí.
Work placements
Aims
Specification of controlled education, way of implementation and compensation for absences
Recommended optional programme components
Prerequisites and corequisites
Basic literature
Recommended reading
Classification of course in study plans
- Programme BAK-EP Bachelor's 2 year of study, summer semester, compulsory-optional
Type of course unit
Lecture
Teacher / Lecturer
Syllabus
2. Základní nástroje marketingové komunikace
3. Regulace reklamy, legislativa, kodex reklamy.
4. Psychologické aspekty v marketingové komunikaci.
5. Kreativita v reklamě, reklamní plán a strategie.
6. Média v marketingové komunikaci - plánování a volba médií.
7. Média v marketingové komunikaci - délka kampaně, různá média.
8. Efektivita a účinnost reklamního působení.
9. Podpora prodeje – úvod do problematiky, úloha podpory prodeje v rámci marketingové komunikace.
10. Podpora prodeje zaměřená na spotřebitele.
11. Podpora distribuce.
12. Podpora prodeje podle cílových skupin.
13. Shrnutí.