Publication result detail

Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain

JUROVÁ, M.

Original Title

Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain

English Title

Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain

Type

Paper in proceedings (conference paper)

Original Abstract

Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.

English abstract

Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.

Key words in English

Logistic strategy, knowledge society, the mision of the information strategy.

Authors

JUROVÁ, M.

Released

01.01.2002

Publisher

ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky

Location

Žilina

ISBN

80-8070-005-2

Book

Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)

Pages from

111

Pages count

7

BibTex

@inproceedings{BUT9893,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain",
  booktitle="Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)",
  year="2002",
  pages="7",
  publisher="ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky",
  address="Žilina",
  isbn="80-8070-005-2"
}