Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication result detail
JUROVÁ, M.
Original Title
Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
English Title
Type
Paper in proceedings (conference paper)
Original Abstract
Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.
English abstract
Key words in English
Logistic strategy, knowledge society, the mision of the information strategy.
Authors
Released
01.01.2002
Publisher
ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky
Location
Žilina
ISBN
80-8070-005-2
Book
Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)
Pages from
111
Pages count
7
BibTex
@inproceedings{BUT9893, author="Marie {Jurová}", title="Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain", booktitle="Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)", year="2002", pages="7", publisher="ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky", address="Žilina", isbn="80-8070-005-2" }