Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication result detail
BŘEZINA, J.; PUCHÝŘ, B.
Original Title
Management reklamací ve stavebním podniku
English Title
Complaints management in construction companies
Type
Peer-reviewed article not indexed in WoS or Scopus
Original Abstract
V současné dynamicky se rozvíjející době přišlo v důsledku otevření se našeho hospodářství světu do stavebnictví mnoho nových technologií a materiálů. S těmito produkty a pracovními postupy jsme se museli, coby stavaři, seznámit a naučit se s nimi pracovat. Materiály včetně nových technologií přinesly kromě zvýšení výrobní rychlosti, efektivnosti a produktivity práce také vyšší nároky na kvalitu a přesnost provádění staveb.
English abstract
Todays modern and developing time with many new technologies and working procedures requires specialization of work. This is also true for complaints management in construction companies. The solution to this situation is the establishment of separate departments of quality management, control and complaints.
Keywords
reklamace, stavební podnik,kvalita, kontrola
Key words in English
quality management, control and complaints
Authors
RIV year
2013
Released
18.09.2012
Publisher
ČVUT Praha FAST, VUT v Brně FAST, VŠB Ostava
Location
Praha
ISBN
1210-4027
Periodical
Civil Engineering Journal-Stavebni Obzor
Volume
21
Number
9
State
Czech Republic
Pages from
324
Pages to
326
Pages count
3
BibTex
@article{BUT95995, author="Josef {Březina} and Bohumil {Puchýř}", title="Management reklamací ve stavebním podniku", journal="Civil Engineering Journal-Stavebni Obzor", year="2012", volume="21", number="9", pages="324--326", issn="1210-4027" }