Publication detail

Management reklamací ve stavebním podniku

BŘEZINA, J. PUCHÝŘ, B.

Original Title

Management reklamací ve stavebním podniku

English Title

Complaints management in construction companies

Type

journal article - other

Language

Czech

Original Abstract

V současné dynamicky se rozvíjející době přišlo v důsledku otevření se našeho hospodářství světu do stavebnictví mnoho nových technologií a materiálů. S těmito produkty a pracovními postupy jsme se museli, coby stavaři, seznámit a naučit se s nimi pracovat. Materiály včetně nových technologií přinesly kromě zvýšení výrobní rychlosti, efektivnosti a produktivity práce také vyšší nároky na kvalitu a přesnost provádění staveb.

English abstract

Todays modern and developing time with many new technologies and working procedures requires specialization of work. This is also true for complaints management in construction companies. The solution to this situation is the establishment of separate departments of quality management, control and complaints.

Keywords

reklamace, stavební podnik,kvalita, kontrola

Key words in English

quality management, control and complaints

Authors

BŘEZINA, J.; PUCHÝŘ, B.

RIV year

2012

Released

18. 9. 2012

Publisher

ČVUT Praha FAST, VUT v Brně FAST, VŠB Ostava

Location

Praha

ISBN

1210-4027

Periodical

Stavební obzor

Year of study

21

Number

9

State

Czech Republic

Pages from

324

Pages to

326

Pages count

3

BibTex

@article{BUT95995,
  author="Josef {Březina} and Bohumil {Puchýř}",
  title="Management reklamací ve stavebním podniku",
  journal="Stavební obzor",
  year="2012",
  volume="21",
  number="9",
  pages="324--326",
  issn="1210-4027"
}