Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Detail publikačního výsledku
PERNICA, M.; BAŠTINEC, J.
Original Title
Vliv nákupního chování zákazníků na oceňování majetku
English Title
The Influence of Customers Purchasing Behaviour on Property Valuation
Type
Peer-reviewed article not indexed in WoS or Scopus
Original Abstract
Článek popisuje výzkum prováděný s cílem aktualizovat metodiku dlouhodobých odpisovatelného movitého majetku oceňování v budoucnu, dále jen DHMMO, reálnou hodnotou.
English abstract
The article describes the research carried out in order to update the methodology of long-term depreciable goods and chattels valuation in future, thereinafter DHMMO, by real value.
Keywords
Finanční účetnictví, historické ceny, Kruskal-Wallis test, reálná hodnota, oceňování.
Key words in English
Financial accountancy, historical price, Kruskal-Wallis test, real value, valuation.
Authors
RIV year
2013
Released
29.06.2012
Publisher
CERM
Location
Brno
ISBN
1802-8527
Periodical
Trendy ekonomiky a managementu
Volume
VI
Number
10
State
Czech Republic
Pages from
83
Pages to
89
Pages count
7
Full text in the Digital Library
http://hdl.handle.net/
BibTex
@article{BUT93896, author="Martin {Pernica} and Jaromír {Baštinec}", title="Vliv nákupního chování zákazníků na oceňování majetku", journal="Trendy ekonomiky a managementu", year="2012", volume="VI", number="10", pages="83--89", issn="1802-8527" }