Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Result with impact on practice detail
CHALUPSKÝ, V., HOFFMANN, P., STŘELSKÁ, K.
Original Title
Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody
English Title
Marketing audit as a tool for competitive advantage
Type
Research report
Original Abstract
Zpráva za řešení výzkumného úkolu v roce 2001 obsahuje poznatky o provedeném průzkumu uplatnění marketingového auditu v našich firmách.
English abstract
This report contains results of the research on the utilisation of marketing audit in our firms
Key words in English
marketing audit, sustainable competitive advantage
Authors
Released
01.01.2001
Publisher
a
Location
Brno
ISBN
123456
Book
Edition
19
Pages count
45
BibTex
@techreport{BUT56504, author="Vladimír {Chalupský} and Přemysl {Hoffmann} and Kateřina {Střelská}", title="Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody", year="2001", publisher="a", address="Brno", series="19", pages="45", isbn="123456" }