Publication result detail

Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.

ŠIMBEROVÁ, I.

Original Title

Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.

English Title

Marketing Strategies

Type

Paper in proceedings (conference paper)

Original Abstract

Marketing

English abstract

Marketing strategies of companies in the period of globalisation more and more decide about the world-wide satisfaction of customers with products of companies; consequently, they determine in what way will be the production progrma developed in the future. New factor of the social imbalance is also the change of the formation and accumulation of fortune in the hands of the limited number of people.

Key words in English

Marketing strategies, customer satisfaction,globalisation

Authors

ŠIMBEROVÁ, I.

Released

01.01.2001

Publisher

Žilinská univerzita

Location

Žilina

ISBN

80-7100-897-4

Book

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Edition

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Pages from

106

Pages count

6

BibTex

@inproceedings{BUT4697,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.",
  booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  year="2001",
  series="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  pages="6",
  publisher="Žilinská univerzita",
  address="Žilina",
  isbn="80-7100-897-4"
}