Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication result detail
ŠIMBEROVÁ, I.
Original Title
Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.
English Title
Marketing Strategies
Type
Paper in proceedings (conference paper)
Original Abstract
Marketing
English abstract
Marketing strategies of companies in the period of globalisation more and more decide about the world-wide satisfaction of customers with products of companies; consequently, they determine in what way will be the production progrma developed in the future. New factor of the social imbalance is also the change of the formation and accumulation of fortune in the hands of the limited number of people.
Key words in English
Marketing strategies, customer satisfaction,globalisation
Authors
Released
01.01.2001
Publisher
Žilinská univerzita
Location
Žilina
ISBN
80-7100-897-4
Book
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky
Edition
Pages from
106
Pages count
6
BibTex
@inproceedings{BUT4697, author="Iveta {Šimberová}", title="Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.", booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky", year="2001", series="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky", pages="6", publisher="Žilinská univerzita", address="Žilina", isbn="80-7100-897-4" }