Publication result detail

Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku

HOLENDOVA,P.

Original Title

Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku

English Title

The influence of internal marketing on organizational behavior in the company.

Type

Paper in proceedings outside WoS and Scopus

Original Abstract

Cílem tohoto článku bylo provést literární rešerši z oblasti organizačního chování a interního marketingu na základě dostupných zdrojů a poté zmapovat jejich vzájemný vliv

English abstract

The aim of this article was to conduct a literature search in the field of organizational behavior and internal marketing based on available resources and then map their interaction.

Keywords

interní a externí marketing, management, HR, organizační chování

Key words in English

internal and external marketing, management, HR, organizational behavior

Authors

HOLENDOVA,P.

RIV year

2021

Released

11.12.2020

Location

Vysoké učení technické

ISBN

978-80-214-5933-5

Book

Workshop specifického výzkumu 2020

Pages from

77

Pages to

83

Pages count

332

BibTex

@inproceedings{BUT169193,
  author="Petra {Holendová}",
  title="Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="77--83",
  address="Vysoké učení technické",
  isbn="978-80-214-5933-5"
}