Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication result detail
HOLENDOVA,P.
Original Title
Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku
English Title
The influence of internal marketing on organizational behavior in the company.
Type
Paper in proceedings outside WoS and Scopus
Original Abstract
Cílem tohoto článku bylo provést literární rešerši z oblasti organizačního chování a interního marketingu na základě dostupných zdrojů a poté zmapovat jejich vzájemný vliv
English abstract
The aim of this article was to conduct a literature search in the field of organizational behavior and internal marketing based on available resources and then map their interaction.
Keywords
interní a externí marketing, management, HR, organizační chování
Key words in English
internal and external marketing, management, HR, organizational behavior
Authors
RIV year
2021
Released
11.12.2020
Location
Vysoké učení technické
ISBN
978-80-214-5933-5
Book
Workshop specifického výzkumu 2020
Pages from
77
Pages to
83
Pages count
332
BibTex
@inproceedings{BUT169193, author="Petra {Holendová}", title="Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="77--83", address="Vysoké učení technické", isbn="978-80-214-5933-5" }