Result with impact on practice detail

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

HANZELKA, M.

Original Title

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

English Title

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Type

Audiovisual work

Original Abstract

WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU na téma Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

English abstract

WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Keywords

Celoživotní hodnota zákazníka

Key words in English

Customer Life-time Value

Authors

HANZELKA, M.

RIV year

2018

Released

09.12.2016

Pages from

1

Pages to

14

Pages count

14

BibTex

@misc{BUT137898,
  author="Michael {Hanzelka}",
  title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

",
  year="2016",
  pages="1--14",
  note="Audiovisual work"
}