Result with impact on practice detail

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

HANZELKA, M.

Original Title

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

English Title

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Type

Audiovisual work

Original Abstract

WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

English abstract

WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Keywords

Celoživotní hodnota zákazníků

Key words in English

Using the concept of Customer Life-time Value

Authors

HANZELKA, M.

RIV year

2018

Released

04.12.2015

Location

Podnikatelská fakulta VUT Brno

Pages from

1

Pages to

9

Pages count

9

BibTex

@misc{BUT137897,
  author="Michael {Hanzelka}",
  title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

",
  year="2015",
  pages="1--9",
  address="Podnikatelská fakulta VUT Brno",
  note="Audiovisual work"
}