Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication result detail
TOMÁŠKOVÁ, E.
Original Title
Tržní orientace = orientace na zákazníka?
English Title
Market orientation = customer orientation?
Type
Paper in proceedings (conference paper)
Original Abstract
Tato práce se zabývá tržní orientací firem. Tržní orientaci většina našich podniků chápe jako orientaci na zákazníka. V tomto příspěvku je uvedeno, co tržní orientace je a co všechno zahrnuje. Na základě toho jsem posoudila, zda je výše uvedená představa tržní orientace = orientace na zákazníka správná.
English abstract
This work deal with market orientation of company. The most Czech companies understand market orientation as customer orientation. doplnit
Key words in English
market orientation, customer orientation
Authors
Released
01.01.2003
Publisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Location
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
ISBN
80-7302-045-9
Book
MendelNet
Pages from
304
Pages count
3
BibTex
@inproceedings{BUT13601, author="Eva {Tomášková}", title="Tržní orientace = orientace na zákazníka?", booktitle="MendelNet", year="2003", pages="3", publisher="Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně", address="Mendelova zemědělská a lesnická univerzita", isbn="80-7302-045-9" }