Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Course detail
FP-BDMSEAcad. year: 2021/2022
V rámci kurzu bude kladen důraz na praktické osvojení si jednotlivých nástrojů digitálního marketingu a aplikace sociálních sítí v souvislosti s uvedením inovovaných produktů na trh a zároveň na aplikaci systémově-analytických metod vedoucích k inovacím produktových řad a optimalizaci atributů jednotlivých inovovaných výrobku či služeb s cílem zvýšení konkurenceschopnosti subjektu v rámci SME podnikání.
Language of instruction
Number of ECTS credits
Mode of study
Guarantor
Department
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Co-requisites
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Work placements
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Recommended optional programme components
Prerequisites and corequisites
Basic literature
Recommended reading
Elearning
Classification of course in study plans
branch BAK-ESBD , 3 year of study, zimní semester, povinný
Přednáška
Teacher / Lecturer
Syllabus
Cvičení