Course detail
Bachelor Project
FSI-6BAcad. year: 2020/2021
The course is proposed to guide students during bibliographic search, study of specialized literature, working on the theme and creating software for their Bachelor theses. Student works independently under supervision and guidance of a leader of the Bachelor Thesis.
Language of instruction
Number of ECTS credits
Mode of study
Guarantor
Department
Learning outcomes of the course unit
Prerequisites
The course 2IV "Information knowledge - information literacy" ought to be completed.
Co-requisites
Planned learning activities and teaching methods
Assesment methods and criteria linked to learning outcomes
Course curriculum
Work placements
Aims
Specification of controlled education, way of implementation and compensation for absences
Recommended optional programme components
Prerequisites and corequisites
Basic literature
GASTEL, Barbara a Robert A. DAY. How to write and publish a scientific paper. Eighth edition. Santa Barbara, California: Greenwood, an imprint of ABC-CLIO, [2016]. ISBN 978-1-4408-4262-7. (EN)
KATUŠČÁK, Dušan, Barbora DROBÍKOVÁ a Richard PAPÍK. Jak psát závěrečné a kvalifikační práce: jak psát bakalářské práce, diplomové práce, dizertační práce, specializační práce, habilitační práce, seminární a ročníkové práce, práce studentské vědecké a odborné činnosti, jak vytvořit bibliografické citace a odkazy a citovat tradiční a elektronické dokumenty. Nitra: Enigma, c2008. ISBN 978-808-9132-706. (CS)
Literaturu doporučí studentovi vedoucí projektu.
Recommended reading
Literaturu doporučí studentovi vedoucí projektu.
NÖLLKE, Claudia. Umění prezentace: jak přesvědčivě, srozumitelně a působivě prezentovat. Praha: Grada, c2004. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-9057-2. (CS)
Classification of course in study plans
Type of course unit
Supervision of Bachelor’s thesis
Teacher / Lecturer
Syllabus