Publication detail

NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY

BARTES, F.

Original Title

NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY

Czech Title

NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY

Language

cs

Original Abstract

Článek se zabývá problematikou stále vzrůstajícího počtu případů úspěšného užívání starých bojových filosofií v podnikatelské praxi. Autor ale odmítá tzv. "přímý střet" firem, kdy se o vítězství na trhu otevřeně bojuje. Jeho přístup je založen na filosofii " vítězství bez boje", tedy dosažení cíle bez přímého střetu s konkurenční firmou. V závěru dochází k názoru, že bojové filosofie jsou stále více a častěji začleňovány do klasického pojetí strategického řízení firmy a stávají se tak jejich běžnou součástí.

Czech abstract

Článek se zabývá problematikou stále vzrůstajícího počtu případů úspěšného užívání starých bojových filosofií v podnikatelské praxi. Autor ale odmítá tzv. "přímý střet" firem, kdy se o vítězství na trhu otevřeně bojuje. Jeho přístup je založen na filosofii " vítězství bez boje", tedy dosažení cíle bez přímého střetu s konkurenční firmou. V závěru dochází k názoru, že bojové filosofie jsou stále více a častěji začleňovány do klasického pojetí strategického řízení firmy a stávají se tak jejich běžnou součástí.

Documents

BibTex


@inproceedings{BUT26437,
  author="František {Bartes}",
  title="NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY",
  annote="Článek se zabývá problematikou stále vzrůstajícího počtu případů úspěšného užívání starých bojových filosofií v podnikatelské praxi. Autor ale odmítá tzv. "přímý střet" firem, kdy se o vítězství na trhu otevřeně bojuje. Jeho přístup je založen na filosofii " vítězství bez boje", tedy dosažení cíle bez přímého střetu s konkurenční firmou. V závěru dochází k názoru, že bojové filosofie jsou stále více a častěji začleňovány do klasického pojetí strategického řízení firmy a stávají se tak jejich běžnou součástí.",
  address="MZLU, Provozně ekonomická fakulta.",
  booktitle="NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY Sekce Management v novém prostředí",
  chapter="26437",
  edition="1",
  institution="MZLU, Provozně ekonomická fakulta.",
  year="2007",
  month="march",
  pages="9--14",
  publisher="MZLU, Provozně ekonomická fakulta.",
  type="conference paper"
}