Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication result detail
JUROVÁ, M.
Original Title
Nákupní marketing v logistickém řetězci.
English Title
Purchasing Marketing in the Logistics Chain
Type
Paper in proceedings (conference paper)
Original Abstract
Příspěvek vychází ze zkušeností a poznatků rpojektování logistiky opatřování. Věnoje se komplexnímu pohledu na širokou škálu příležitostí a problémů, které na logistické profesionály v této oblasti čekají v 21.století., jako století "informační nebo také znalostní".
English abstract
The paper focuses on the sphere of logistic procurement. It provides a comprehensive insight to the multitude of opportunities and problems that expect logistic profesionals in the 21st century, called "information" or "knowlende"century.
Key words in English
Logistics strategy, procurement, knowledge society, purchasing marketing.
Authors
RIV year
2011
Released
01.01.2002
Publisher
Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava
Location
Ostrava
ISBN
80-7329-012-X
Book
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
Pages from
68
Pages count
6
BibTex
@inproceedings{BUT9892, author="Marie {Jurová}", title="Nákupní marketing v logistickém řetězci.", booktitle="Marketing a obchod na přelomu tisíciletí", year="2002", pages="6", publisher="Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava", address="Ostrava", isbn="80-7329-012-X" }