Publication result detail

Nákupní marketing v logistickém řetězci.

JUROVÁ, M.

Original Title

Nákupní marketing v logistickém řetězci.

English Title

Purchasing Marketing in the Logistics Chain

Type

Paper in proceedings (conference paper)

Original Abstract

Příspěvek vychází ze zkušeností a poznatků rpojektování logistiky opatřování. Věnoje se komplexnímu pohledu na širokou škálu příležitostí a problémů, které na logistické profesionály v této oblasti čekají v 21.století., jako století "informační nebo také znalostní".

English abstract

The paper focuses on the sphere of logistic procurement. It provides a comprehensive insight to the multitude of opportunities and problems that expect logistic profesionals in the 21st century, called "information" or "knowlende"century.

Key words in English

Logistics strategy, procurement, knowledge society, purchasing marketing.

Authors

JUROVÁ, M.

RIV year

2011

Released

01.01.2002

Publisher

Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava

Location

Ostrava

ISBN

80-7329-012-X

Book

Marketing a obchod na přelomu tisíciletí

Pages from

68

Pages count

6

BibTex

@inproceedings{BUT9892,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Nákupní marketing v logistickém řetězci.",
  booktitle="Marketing a obchod na přelomu tisíciletí",
  year="2002",
  pages="6",
  publisher="Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava",
  address="Ostrava",
  isbn="80-7329-012-X"
}