Publication detail

Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka

MRÁČEK, P. VOLŠA, L.

Original Title

Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Příspěvek spojuje dvě aktuální témata. V první řadě se zabývá tématem profesionality, kde podrobněji vysvětluje a analyzuje tento pojem. Zde jsou rozebrána jednotlivá kriteria hodnocení profesionality jako je odbornost, kvalita, zkušenosti, spolehlivost, poctivost, etika a osobní přístup k zákazníkům. Snaha o respektování a uplatňování těchto kriterií v praxi je důkazem orientace firmy na zákazníka a jeho spokojenost. Další část textu je věnována tématu spokojenosti zákazníků. V závěru práce je zhodnocena současná situace v oblasti spokojenosti zákazníků, kdy se tato veličina stává prakticky výsledným měřítkem a tedy i zpětnou vazbou toho, zda se firma a její zaměstnanci chovají ke svým zákazníkům profesionálně.

Authors

MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.

Released

27. 4. 2006

Publisher

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Location

Zlín

ISBN

80-7318-384-6

Book

Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference

Pages from

98

Pages to

103

Pages count

6

BibTex

@inproceedings{BUT18562,
  author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}",
  title="Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka",
  booktitle="Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference",
  year="2006",
  pages="6",
  publisher="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  address="Zlín",
  isbn="80-7318-384-6"
}