Publication detail

Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií

JANČÍKOVÁ, K.

Original Title

Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií

English Title

The price strategy of the company under the influence of the development of digital technologies

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Článek se zabývá rozvojem digitálních technologií a jejich vliv na cenotvorbu podniku.

English abstract

The article deals with the development of digital technologies and their influence on the pricing of the enterprise.

Keywords

cenová strategie, dynamická cena, cenová diskriminace, digitální technologie

Key words in English

pricing strategy, dynamic price, price discrimination, digital technology

Authors

JANČÍKOVÁ, K.

Released

9. 12. 2016

Publisher

Fakulta podnikatelská

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5472-9

Book

Workshop specifického výzkumu 2016

Pages from

17

Pages to

21

Pages count

5

URL

BibTex

@inproceedings{BUT134062,
  author="Kateřina {Procházková}",
  title="Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2016",
  year="2016",
  pages="17--21",
  publisher="Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5472-9",
  url="https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/63853"
}