Detail publikace

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

MUCHA, M. MRÁČEK, P.

Originální název

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

Anglický název

Knowledge Management in Advergaming for Destination Marketing

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.

Anglický abstrakt

The article is involved in the knowledge management with the advargaming application for the destination marketing support. The advergaming can be considered as a progressive approach for the strengthening of the destination competitiveness, with concurrent application of the knowledge management principles and methods. This link strengthens the destination competitive advantage.

Klíčová slova

Znalosti, znalostní management, advergaming, destinační marketing

Klíčová slova v angličtině

Knowledge, Knowledge Management, Advergaming, Destination Marketing

Autoři

MUCHA, M.; MRÁČEK, P.

Rok RIV

2011

Vydáno

11. 12. 2011

Nakladatel

FMK UCM v Trnave

Místo

Trnava

ISBN

978-80-8105-333-7

Kniha

Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

Strany od

116

Strany do

126

Strany počet

268

BibTex

@inproceedings{BUT75430,
  author="Martin {Mucha} and Pavel {Mráček}",
  title="Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace",
  booktitle="Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu",
  year="2011",
  pages="116--126",
  publisher="FMK UCM v Trnave",
  address="Trnava",
  isbn="978-80-8105-333-7"
}