Detail publikace

Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka

MRÁČEK, P. VOLŠA, L.

Originální název

Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek spojuje dvě aktuální témata. V první řadě se zabývá tématem profesionality, kde podrobněji vysvětluje a analyzuje tento pojem. Zde jsou rozebrána jednotlivá kriteria hodnocení profesionality jako je odbornost, kvalita, zkušenosti, spolehlivost, poctivost, etika a osobní přístup k zákazníkům. Snaha o respektování a uplatňování těchto kriterií v praxi je důkazem orientace firmy na zákazníka a jeho spokojenost. Další část textu je věnována tématu spokojenosti zákazníků. V závěru práce je zhodnocena současná situace v oblasti spokojenosti zákazníků, kdy se tato veličina stává prakticky výsledným měřítkem a tedy i zpětnou vazbou toho, zda se firma a její zaměstnanci chovají ke svým zákazníkům profesionálně.

Autoři

MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.

Vydáno

27. 4. 2006

Nakladatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Místo

Zlín

ISBN

80-7318-384-6

Kniha

Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference

Strany od

98

Strany do

103

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT18562,
  author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}",
  title="Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka",
  booktitle="Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference",
  year="2006",
  pages="6",
  publisher="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  address="Zlín",
  isbn="80-7318-384-6"
}