Detail publikace
Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase
RYGL, T.
Originální název
Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase
Český název
Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Cílem předkládaného vědeckého článku je zmapování vývoje užívání pojmu sociální marketing. Taktéž se jedná o vytvoření článku o sociálním marketingu jako takovém. Důvod je jednoduchý. V České republice neexistuje žádný komplexní vědecký článek, který by se tímto tématem zabýval. Za další se tento pojem v čase vyvíjí a jeho užívání taktéž. Metodologie/metody zahrnují především obsahovou analýzu, analýzu vědeckých článků, respektive vědeckých zdrojů. Dále jsou využity kvalitativní metody, konkrétně individuální hloubkové rozhovory. Cílem článku je hlubší porozumění již zmiňovanému tématu a jeho důležitosti. Výsledky slouží pro další rozvíjení disertační práce autora.
Český abstrakt
Cílem předkládaného vědeckého článku je zmapování vývoje užívání pojmu sociální marketing. Taktéž se jedná o vytvoření článku o sociálním marketingu jako takovém. Důvod je jednoduchý. V České republice neexistuje žádný komplexní vědecký článek, který by se tímto tématem zabýval. Za další se tento pojem v čase vyvíjí a jeho užívání taktéž. Metodologie/metody zahrnují především obsahovou analýzu, analýzu vědeckých článků, respektive vědeckých zdrojů. Dále jsou využity kvalitativní metody, konkrétně individuální hloubkové rozhovory. Cílem článku je hlubší porozumění již zmiňovanému tématu a jeho důležitosti. Výsledky slouží pro další rozvíjení disertační práce autora.
Klíčová slova
marketing, sociální marketing, společenská odpovědnost firem, marketing sociálních sítí, caused related marketing, Ammann, Mautilus
Rok RIV
2015
Vydáno
29.05.2015
Nakladatel
MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015
Místo
Hradec Králové
ISBN
978-80-87952-10-8
Kniha
QUAERE 2015
Číslo vydání
roč. V
Strany od
235
Strany do
241
Strany počet
1582
URL
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT115109,
author="Tomáš {Rygl}",
title="Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase",
annote="Cílem předkládaného vědeckého článku je zmapování vývoje užívání pojmu sociální marketing. Taktéž se jedná o vytvoření článku o sociálním marketingu jako takovém. Důvod je jednoduchý. V České republice neexistuje žádný komplexní vědecký článek, který by se tímto tématem zabýval. Za další se tento pojem v čase vyvíjí a jeho užívání taktéž. Metodologie/metody zahrnují především obsahovou analýzu, analýzu vědeckých článků, respektive vědeckých zdrojů. Dále jsou využity kvalitativní metody, konkrétně individuální hloubkové rozhovory. Cílem článku je hlubší porozumění již zmiňovanému tématu a jeho důležitosti. Výsledky slouží pro další rozvíjení disertační práce autora.",
address="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015",
booktitle="QUAERE 2015",
chapter="115109",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015",
year="2015",
month="may",
pages="235--241",
publisher="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015",
type="conference paper"
}