Detail publikace
Naplnění myšlenky všeobecného vzdělávání v kurikulu technického vzdělávání
LINDR, J.
Originální název
Naplnění myšlenky všeobecného vzdělávání v kurikulu technického vzdělávání
Český název
Naplnění myšlenky všeobecného vzdělávání v kurikulu technického vzdělávání
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Kurikulum a jeho idea všeobecného vzdělávání studentů vyžaduje rozvoj všech klíčových dovedností. Akademický cíl formování kurikula preferuje systém veškerého učebního plánu ve vzabě na rozvoj všech různých typů předmětů, přičemž se věnuje dostatečná pozornost integraci sociálních věd do struktury studijních programů. Jak lze tuto myšlenku realizovat? Je skutečně možné rozvíjet obecné znalosti sociálněvědných dovedností u studentů technické univezity? Jde o reálnou ideu nebo jen zbožné přání akademicky orientovaných autorů? Diskusní příspěvek ukazuje nové možnosti, vize a drobné krůčky, úspěchy, nástrahy, obtíže i nové perspektivy na cestě do implementace kurikula technických univerzit při spojení se všemi ostatními předměty. "Škola v pohybu" znamená novou vzdělávací cestu ve vztahu ke kurikulu do budoucna.
Český abstrakt
Kurikulum a jeho idea všeobecného vzdělávání studentů vyžaduje rozvoj všech klíčových dovedností. Akademický cíl formování kurikula preferuje systém veškerého učebního plánu ve vzabě na rozvoj všech různých typů předmětů, přičemž se věnuje dostatečná pozornost integraci sociálních věd do struktury studijních programů. Jak lze tuto myšlenku realizovat? Je skutečně možné rozvíjet obecné znalosti sociálněvědných dovedností u studentů technické univezity? Jde o reálnou ideu nebo jen zbožné přání akademicky orientovaných autorů? Diskusní příspěvek ukazuje nové možnosti, vize a drobné krůčky, úspěchy, nástrahy, obtíže i nové perspektivy na cestě do implementace kurikula technických univerzit při spojení se všemi ostatními předměty. "Škola v pohybu" znamená novou vzdělávací cestu ve vztahu ke kurikulu do budoucna.
Klíčová slova
Kurikulum, společenskovědní předměty, kurikulární vize, vzdělávací program, humanizace vzdělávání, vzdělávací program
Vydáno
20.06.2012
Nakladatel
STU Bratislava
Místo
Bratislava
ISBN
978-80-227-3726-5
Kniha
Spoločenskovedné vzdelávanie na tehcnických univerzitách a proces globalizácie
Strany od
70
Strany do
81
Strany počet
11
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT98548,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Naplnění myšlenky všeobecného vzdělávání v kurikulu technického vzdělávání",
annote="Kurikulum a jeho idea všeobecného vzdělávání studentů vyžaduje rozvoj všech klíčových dovedností. Akademický cíl formování kurikula preferuje systém veškerého učebního plánu ve vzabě na rozvoj všech různých typů předmětů, přičemž se věnuje dostatečná pozornost integraci sociálních věd do struktury studijních programů. Jak lze tuto myšlenku realizovat? Je skutečně možné rozvíjet obecné znalosti sociálněvědných dovedností u studentů technické univezity? Jde o reálnou ideu nebo jen zbožné přání akademicky orientovaných autorů? Diskusní příspěvek ukazuje nové možnosti, vize a drobné krůčky, úspěchy, nástrahy, obtíže i nové perspektivy na cestě do implementace kurikula technických univerzit při spojení se všemi ostatními předměty. "Škola v pohybu" znamená novou vzdělávací cestu ve vztahu ke kurikulu do budoucna.",
address="STU Bratislava",
booktitle="Spoločenskovedné vzdelávanie na tehcnických univerzitách a proces globalizácie",
chapter="98548",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="STU Bratislava",
year="2012",
month="june",
pages="70--81",
publisher="STU Bratislava",
type="conference paper"
}