Detail publikace

Inženýrská pedagogika, modul M01 Pedagogika

LINDR, J.

Originální název

Inženýrská pedagogika, modul M01 Pedagogika

Český název

Inženýrská pedagogika, modul M01 Pedagogika

Typ

skriptum

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Studijní text seznamuje studenty se základními pojmy pedagogiky a didaktiky. Zejména budoucím zájemcům o učitelskou profesi poskytuje návod, co vše je potřebné zvládnout k efektivnímu průběhu vyučovacího procesu výuky odborných předmětů. Proto se zabývá teorií kurikula a vzdělávání, dějinami pedagogika, vyučovacími metodami, organizačními formami, didaktickými prostředky. Jmenuje též hlavní aspekty výuky odborných předmětů. V závěru klade výčet rozdílů mezi tradičním a alternativním školstvím.

Český abstrakt

Studijní text seznamuje studenty se základními pojmy pedagogiky a didaktiky. Zejména budoucím zájemcům o učitelskou profesi poskytuje návod, co vše je potřebné zvládnout k efektivnímu průběhu vyučovacího procesu výuky odborných předmětů. Proto se zabývá teorií kurikula a vzdělávání, dějinami pedagogika, vyučovacími metodami, organizačními formami, didaktickými prostředky. Jmenuje též hlavní aspekty výuky odborných předmětů. V závěru klade výčet rozdílů mezi tradičním a alternativním školstvím.

Klíčová slova

pedagogika, didaktika, dějiny pedagogiky, vyučovací metody, organizační formy, didaktické prostředky, moderní pedagogika, inženýrská pedagogika, alternativní pedagogika

Vydáno

18.12.2007

Nakladatel

Stavební fakulta VUT Brno

Místo

Brno

Strany od

1

Strany do

48

Strany počet

48

Dokumenty

BibTex


@misc{BUT59722,
  author="Jaroslav {Lindr}",
  title="Inženýrská pedagogika, modul M01 Pedagogika",
  annote="Studijní text seznamuje studenty se základními pojmy pedagogiky a didaktiky. Zejména budoucím zájemcům o učitelskou profesi poskytuje návod, co vše je potřebné zvládnout k efektivnímu průběhu vyučovacího procesu výuky odborných předmětů. Proto se zabývá teorií kurikula a vzdělávání, dějinami pedagogika, vyučovacími metodami, organizačními formami, didaktickými prostředky. Jmenuje též hlavní aspekty výuky odborných předmětů. V závěru klade výčet rozdílů mezi tradičním a alternativním školstvím.",
  address="Stavební fakulta VUT Brno",
  chapter="59722",
  institution="Stavební fakulta VUT Brno",
  year="2007",
  month="december",
  pages="1--48",
  publisher="Stavební fakulta VUT Brno",
  type="course reader"
}