Detail publikace

Konstrukce tramvajové jízdní dráhy s opatřeními proti šíření hluku a vibrací

PLÁŠEK, O. SMUTNÝ, J. SVOBODA, R. HRUZÍKOVÁ, M.

Originální název

Konstrukce tramvajové jízdní dráhy s opatřeními proti šíření hluku a vibrací

Český název

Konstrukce tramvajové jízdní dráhy s opatřeními proti šíření hluku a vibrací

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek je zaměřený na oblast šíření hluku a vibrací od tramvajové dopravy. V úvodu je pojednáno o zdrojích hluku a vibrací a o základních opatřeních vedoucích ke snížení hluku a vibrací od kolejové dopravy.Dále je věnována pozornost doporučeným zásadám návrhu samotných prvků konstrukce tramvajové dráhy. a navrženým sestavám pro požadované návrhové situace. V závěru jsou uvedena doporučení pro volbu konstrukce a uvedeny závěry z hlediska nákladů na životní cyklus.

Český abstrakt

Příspěvek je zaměřený na oblast šíření hluku a vibrací od tramvajové dopravy. V úvodu je pojednáno o zdrojích hluku a vibrací a o základních opatřeních vedoucích ke snížení hluku a vibrací od kolejové dopravy.Dále je věnována pozornost doporučeným zásadám návrhu samotných prvků konstrukce tramvajové dráhy. a navrženým sestavám pro požadované návrhové situace. V závěru jsou uvedena doporučení pro volbu konstrukce a uvedeny závěry z hlediska nákladů na životní cyklus.

Klíčová slova

tramvajová dráha, hluk a vibrace, tramvajový svršek

Rok RIV

2010

Vydáno

06.12.2010

Nakladatel

KPM Consult, a.s.

Místo

Brno

ISSN

1210-3942

Periodikum

Nová železniční technika

Ročník

18

Číslo

6

Stát

CZ

Strany od

15

Strany do

19

Strany počet

5

Dokumenty

BibTex


@article{BUT50685,
  author="Otto {Plášek} and Jaroslav {Smutný} and Richard {Svoboda} and Miroslava {Hruzíková}",
  title="Konstrukce tramvajové jízdní dráhy s opatřeními proti šíření hluku a vibrací",
  annote="Příspěvek je zaměřený na oblast šíření hluku a vibrací od tramvajové dopravy. V úvodu je pojednáno o zdrojích hluku a vibrací a o základních opatřeních vedoucích ke snížení hluku a vibrací od kolejové dopravy.Dále je věnována pozornost doporučeným zásadám návrhu samotných prvků konstrukce tramvajové dráhy. a navrženým sestavám pro požadované návrhové situace. V závěru jsou uvedena doporučení pro volbu konstrukce a uvedeny závěry z hlediska nákladů na životní cyklus.",
  address="KPM Consult, a.s.",
  chapter="50685",
  institution="KPM Consult, a.s.",
  journal="Nová železniční technika",
  number="6",
  volume="18",
  year="2010",
  month="december",
  pages="15--19",
  publisher="KPM Consult, a.s.",
  type="journal article - other"
}