Detail publikace
Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?
LINDR, J.
Originální název
Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?
Český název
Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.
Český abstrakt
Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.
Klíčová slova
Kurikulum, vzdělávání, moderní pedagogika, klíčové kompetence, učitelská příprava, druhy kurikula
Vydáno
25.05.2007
Nakladatel
FEKT VUT Brno
Místo
Brno
Strany od
128
Strany do
131
Strany počet
4
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT28698,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?",
annote="Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.",
address="FEKT VUT Brno",
booktitle="Perspektivy humanitního vzdělávání na technických školách",
chapter="28698",
institution="FEKT VUT Brno",
year="2007",
month="may",
pages="128--131",
publisher="FEKT VUT Brno",
type="conference paper"
}