Detail publikace

Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?

LINDR, J.

Originální název

Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?

Český název

Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.

Český abstrakt

Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.

Klíčová slova

Kurikulum, vzdělávání, moderní pedagogika, klíčové kompetence, učitelská příprava, druhy kurikula

Vydáno

25.05.2007

Nakladatel

FEKT VUT Brno

Místo

Brno

Strany od

128

Strany do

131

Strany počet

4

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT28698,
  author="Jaroslav {Lindr}",
  title="Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?",
  annote="Kurikulum, jeho principy a realizace je faktor, který je velmi důležitý v současném školním systému v České republice. Navíc jeho zavedeno moderního vyučování na středních školách vyžaduje připravené a vzdělané učitele. Proto moderní učitelská příprava na technických univerzitách představuje velmi důležitou cestu, jak připravit moderní učitele připravené na moderní výuku a vzdělané na poli teoretických, sociálních a psychologických věd s pedagogickými a didaktickými dovednostmi.",
  address="FEKT VUT Brno",
  booktitle="Perspektivy humanitního vzdělávání na technických školách",
  chapter="28698",
  institution="FEKT VUT Brno",
  year="2007",
  month="may",
  pages="128--131",
  publisher="FEKT VUT Brno",
  type="conference paper"
}