Detail publikace
Hodnocení celkového dojmu z výuku společenskovědních předmětů na technické univerzitě
LINDR, J.
Originální název
Hodnocení celkového dojmu z výuku společenskovědních předmětů na technické univerzitě
Český název
Hodnocení celkového dojmu z výuku společenskovědních předmětů na technické univerzitě
Typ
abstrakt
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V profilu absolventa lze často najít formulace akcentující všestranný rozvoj studentů. Kromě dosažení odbornosti je kladen důraz na zvládnutí všech klíčových kompetencí. Příspěvek se zabývá zhodnocením tzv. celkového dojmu z výuky vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Jako podklad pro vyhodnocení slouží informace z anonymní ankety hodnocení kvality výuky za období 2016–2020. Výsledky jsou představeny v podobě tabulek a grafů pro vybrané předměty. Lze vysledovat regresní rovnici, jejíž význam lze interpretovat jak matematicky, tak didakticky jako zlepšování kvality výuky. Ukazuje se, že společenskovědní předměty v akademických programech plní své cíle a studenty obohacují o nové poznání. Spojení kvalitní výuky, odbornosti a všestrannosti pomocí všeobecných předmětů vytváří předpoklady pro úspěch absolventů v praxi, což přispívá k modernizaci vzdělávání v duchu aktuálních výzev pedagogiky budoucnosti.
Český abstrakt
V profilu absolventa lze často najít formulace akcentující všestranný rozvoj studentů. Kromě dosažení odbornosti je kladen důraz na zvládnutí všech klíčových kompetencí. Příspěvek se zabývá zhodnocením tzv. celkového dojmu z výuky vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Jako podklad pro vyhodnocení slouží informace z anonymní ankety hodnocení kvality výuky za období 2016–2020. Výsledky jsou představeny v podobě tabulek a grafů pro vybrané předměty. Lze vysledovat regresní rovnici, jejíž význam lze interpretovat jak matematicky, tak didakticky jako zlepšování kvality výuky. Ukazuje se, že společenskovědní předměty v akademických programech plní své cíle a studenty obohacují o nové poznání. Spojení kvalitní výuky, odbornosti a všestrannosti pomocí všeobecných předmětů vytváří předpoklady pro úspěch absolventů v praxi, což přispívá k modernizaci vzdělávání v duchu aktuálních výzev pedagogiky budoucnosti.
Klíčová slova
společenskovědní předměty, hodnocení kvality výuky, celkový dojem, všestranný rozvoj, statistická analýza, regresní rovnice trendu, přínos předmětů
Vydáno
30.06.2021
Nakladatel
Ksv TU Košice
Místo
Košice
ISBN
978-80-553-3934-4
Kniha
Modernizácia vzdelávania na vysokých školách (s akcentom na rozvoj kľúčových kompetencií)
Číslo vydání
1
Strany od
27
Strany do
28
Strany počet
2
Dokumenty
BibTex
@misc{BUT175230,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Hodnocení celkového dojmu z výuku společenskovědních předmětů na technické univerzitě",
annote="V profilu absolventa lze často najít formulace akcentující všestranný rozvoj studentů. Kromě dosažení odbornosti je kladen důraz na zvládnutí všech klíčových kompetencí. Příspěvek se zabývá zhodnocením tzv. celkového dojmu z výuky vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Jako podklad pro vyhodnocení slouží informace z anonymní ankety hodnocení kvality výuky za období 2016–2020. Výsledky jsou představeny v podobě tabulek a grafů pro vybrané předměty. Lze vysledovat regresní rovnici, jejíž význam lze interpretovat jak matematicky, tak didakticky jako zlepšování kvality výuky. Ukazuje se, že společenskovědní předměty v akademických programech plní své cíle a studenty obohacují o nové poznání. Spojení kvalitní výuky, odbornosti a všestrannosti pomocí všeobecných předmětů vytváří předpoklady pro úspěch absolventů v praxi, což přispívá k modernizaci vzdělávání v duchu aktuálních výzev pedagogiky budoucnosti.",
address="Ksv TU Košice",
booktitle="Modernizácia vzdelávania na vysokých školách (s akcentom na rozvoj kľúčových kompetencií)",
chapter="175230",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="Ksv TU Košice",
year="2021",
month="june",
pages="27--28",
publisher="Ksv TU Košice",
type="abstract"
}