Detail publikace

Srovnání akustických absorbérů aplikovaných na pevné jízdní dráze

SMUTNÝ, J. PAZDERA, L. JANOŠTÍK, D. TOMANDL, V.

Originální název

Srovnání akustických absorbérů aplikovaných na pevné jízdní dráze

Český název

Srovnání akustických absorbérů aplikovaných na pevné jízdní dráze

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek je věnován srovnání dvou typů akustických absorbérů BRENS použitých na kolejové pevné jízdní dráze. Akustické parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití metod v časové a ve frekvenční oblasti. Součástí příspěvku je zhodnocení úseků s absorbéry a porovnání s úsekem bez aplikace absorbérů.

Český abstrakt

Příspěvek je věnován srovnání dvou typů akustických absorbérů BRENS použitých na kolejové pevné jízdní dráze. Akustické parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití metod v časové a ve frekvenční oblasti. Součástí příspěvku je zhodnocení úseků s absorbéry a porovnání s úsekem bez aplikace absorbérů.

Klíčová slova

Pevná jízdní dráha, železniční svršek, akustické absorbéry, hladina akustického tlaku, třetino-oktávové spektrum

Vydáno

02.05.2019

Nakladatel

PowerPrint s.r.o.

Místo

Praha

ISBN

978-80-7568-152-2

Kniha

Rychlost s tichostí, veřejný prostor 21. století

Edice

1

Číslo vydání

1

Strany od

85

Strany do

90

Strany počet

6

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT156790,
  author="Jaroslav {Smutný} and Luboš {Pazdera} and Dušan {Janoštík} and Vladimír {Tomandl}",
  title="Srovnání akustických absorbérů aplikovaných na pevné jízdní dráze",
  annote="Příspěvek je věnován srovnání dvou typů akustických absorbérů BRENS použitých na kolejové pevné jízdní dráze. Akustické parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití metod v časové a ve frekvenční oblasti. Součástí příspěvku je zhodnocení úseků 
s absorbéry a porovnání s úsekem bez aplikace absorbérů. 
",
  address="PowerPrint s.r.o.",
  booktitle="Rychlost s tichostí, veřejný prostor 21. století",
  chapter="156790",
  edition="1",
  howpublished="print",
  institution="PowerPrint s.r.o.",
  year="2019",
  month="may",
  pages="85--90",
  publisher="PowerPrint s.r.o.",
  type="conference paper"
}