Detail publikace
Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání
LINDR, J.
Originální název
Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání
Český název
Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání
Typ
kapitola v knize
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.
Český abstrakt
Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.
Klíčová slova
Profesní vzdělávání, celoživotní vzdělávání, kurikulum, klíčové kompetence, všestranný rozvoj, společenskovědní předměty, hodnocení kvality výuky
Vydáno
30.06.2014
Nakladatel
Mendelova univerzita v Brně
Místo
Brno
ISBN
978-80-7375-918-6
Kniha
Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol
Číslo vydání
1
Strany od
127
Strany do
135
Strany počet
9
Dokumenty
BibTex
@inbook{BUT121026,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání",
annote="Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.",
address="Mendelova univerzita v Brně",
booktitle="Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol",
chapter="121026",
howpublished="print",
institution="Mendelova univerzita v Brně",
year="2014",
month="june",
pages="127--135",
publisher="Mendelova univerzita v Brně",
type="book chapter"
}