Detail publikace
Zhodnocení přínosu společenskovědních předmětů ve studijních programech technické univerzity
LINDR, J.
Originální název
Zhodnocení přínosu společenskovědních předmětů ve studijních programech technické univerzity
Český název
Zhodnocení přínosu společenskovědních předmětů ve studijních programech technické univerzity
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Společenskovědní předměty mají v učebním plánu technické univerzity doplňující postavení. Jejich úlohou není prohloubit odbornou linii technických předmětů, ale vedou ke zlepšení soft-skills, které absolventi využijí ve své profesionální praxi. Z těchto důvodů se význam společenskovědních předmětů. Přispívají k kultivaci studentů a také k humanizaci technického prostředí. Příspěvek se zaměřuje na společenskovědní předměty na Fakultě stavební VUT v Brně a vysvětluje cíl kurzů, jejich obsah, význam, funkci a hlubší analýzu posouzení přínosu předmětu z pohledu studentů. Příspěvek analyzuje předměty Stavební právo, Psychologie a sociologie za dobu několika posledních let. Koncepce výuky a analýzy zpětné vazby může napomoci zvýšit efektivitu výuky.
Český abstrakt
Společenskovědní předměty mají v učebním plánu technické univerzity doplňující postavení. Jejich úlohou není prohloubit odbornou linii technických předmětů, ale vedou ke zlepšení soft-skills, které absolventi využijí ve své profesionální praxi. Z těchto důvodů se význam společenskovědních předmětů. Přispívají k kultivaci studentů a také k humanizaci technického prostředí. Příspěvek se zaměřuje na společenskovědní předměty na Fakultě stavební VUT v Brně a vysvětluje cíl kurzů, jejich obsah, význam, funkci a hlubší analýzu posouzení přínosu předmětu z pohledu studentů. Příspěvek analyzuje předměty Stavební právo, Psychologie a sociologie za dobu několika posledních let. Koncepce výuky a analýzy zpětné vazby může napomoci zvýšit efektivitu výuky.
Klíčová slova
Kurikulum, klíčové kompetence, odborné kompetence, společenskovědní předměty, všeobecnost a odbornost, evaluace výuky, přínos předmětů
Vydáno
10.11.2015
Nakladatel
SvF STU Bratislava
Místo
Bratislava
ISBN
978-80-227-4471-3
Kniha
Aplikácia poznatkov společenských vied v technických vedách
Číslo vydání
1
Strany od
63
Strany do
70
Strany počet
8
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT121021,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Zhodnocení přínosu společenskovědních předmětů ve studijních programech technické univerzity",
annote="Společenskovědní předměty mají v učebním plánu technické univerzity doplňující postavení. Jejich úlohou není prohloubit odbornou linii technických předmětů, ale vedou ke zlepšení soft-skills, které absolventi využijí ve své profesionální praxi. Z těchto důvodů se význam společenskovědních předmětů. Přispívají k kultivaci studentů a také k humanizaci technického prostředí. Příspěvek se zaměřuje na společenskovědní předměty na Fakultě stavební VUT v Brně a vysvětluje cíl kurzů, jejich obsah, význam, funkci a hlubší analýzu posouzení přínosu předmětu z pohledu studentů. Příspěvek analyzuje předměty Stavební právo, Psychologie a sociologie za dobu několika posledních let. Koncepce výuky a analýzy zpětné vazby může napomoci zvýšit efektivitu výuky.",
address="SvF STU Bratislava",
booktitle="Aplikácia poznatkov společenských vied v technických vedách",
chapter="121021",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="SvF STU Bratislava",
year="2015",
month="november",
pages="63--70",
publisher="SvF STU Bratislava",
type="conference paper"
}