Detail publikace
Inženýrská pedagogika, modul M02 Didaktika
LINDR, J.
Originální název
Inženýrská pedagogika, modul M02 Didaktika
Český název
Inženýrská pedagogika, modul M02 Didaktika
Typ
skriptum
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Studijní text seznamuje studenty se základními pojmy pedagogiky a didaktiky. Zejména budoucím zájemcům o učitelskou profesi poskytuje návod, co vše je potřebné zvládnout k efektivnímu průběhu vyučovacího procesu výuky odborných předmětů. Proto se zabývá teorií kurikula a vzdělávání, dějinami pedagogika, vyučovacími metodami, organizačními formami, didaktickými prostředky. Jmenuje též hlavní aspekty výuky odborných předmětů. V závěru klade výčet rozdílů mezi tradičním a alternativním školstvím.
Český abstrakt
Studijní text seznamuje studenty se základními pojmy pedagogiky a didaktiky. Zejména budoucím zájemcům o učitelskou profesi poskytuje návod, co vše je potřebné zvládnout k efektivnímu průběhu vyučovacího procesu výuky odborných předmětů. Proto se zabývá teorií kurikula a vzdělávání, dějinami pedagogika, vyučovacími metodami, organizačními formami, didaktickými prostředky. Jmenuje též hlavní aspekty výuky odborných předmětů. V závěru klade výčet rozdílů mezi tradičním a alternativním školstvím.
Klíčová slova
Pedagogika, didaktika, dějiny pedagogiky, vyučovací metody, organizační formy, didaktické prostředky, moderní pedagogika, inženýrská pedagogika, alternativní pedagogika
Vydáno
19.12.2007
Nakladatel
Stavební fakulta VUT
Místo
Brno
Strany od
1
Strany do
48
Strany počet
48
Dokumenty
BibTex
@misc{BUT113266,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Inženýrská pedagogika, modul M02 Didaktika",
annote="Studijní text seznamuje studenty se základními pojmy pedagogiky a didaktiky. Zejména budoucím zájemcům o učitelskou profesi poskytuje návod, co vše je potřebné zvládnout k efektivnímu průběhu vyučovacího procesu výuky odborných předmětů. Proto se zabývá teorií kurikula a vzdělávání, dějinami pedagogika, vyučovacími metodami, organizačními formami, didaktickými prostředky. Jmenuje též hlavní aspekty výuky odborných předmětů. V závěru klade výčet rozdílů mezi tradičním a alternativním školstvím.",
address="Stavební fakulta VUT",
chapter="113266",
institution="Stavební fakulta VUT",
year="2007",
month="december",
pages="1--48",
publisher="Stavební fakulta VUT",
type="course reader"
}