Detail publikace
Úloha společenskovědního vzdělávání v procesu kultivace studentů
LINDR, J.
Originální název
Úloha společenskovědního vzdělávání v procesu kultivace studentů
Český název
Úloha společenskovědního vzdělávání v procesu kultivace studentů
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V současné době je kladen velký důraz na všestranný rozvoj absolventů vysokých škol. Děje se tak hlavně proto, že roste potřeba uspět v náročných podmínkách rozvoje společnosti a také proto, že je vyžadována úspěšná integrace do pracovního prostředí. Vzniká otázka, zda univerzity jsou schopny dostatečně připravit své absolventy na flexibilní zapojení do života. Příspěvek se zabývá hodnocením zkušeností s výukou společenskovědních předmětů na Fakultě stavební VUT v Brně z minulých let. Sleduje splnění cílů jednotlivých předmětů, úspěšnost výuky, pochopení významu a přínosu společenských věd pro profesní a osobní rozvoj studentů. S pomocí zpětnovazebního hodnocení z agendy tzv. Hodnocení kvality výuky je provedeno grafické a číselné vyhodnocení získaných dat. Na základě toho je provedena pedagogická evaluace předmětů s ohledem na vizi do budoucnosti.
Český abstrakt
V současné době je kladen velký důraz na všestranný rozvoj absolventů vysokých škol. Děje se tak hlavně proto, že roste potřeba uspět v náročných podmínkách rozvoje společnosti a také proto, že je vyžadována úspěšná integrace do pracovního prostředí. Vzniká otázka, zda univerzity jsou schopny dostatečně připravit své absolventy na flexibilní zapojení do života. Příspěvek se zabývá hodnocením zkušeností s výukou společenskovědních předmětů na Fakultě stavební VUT v Brně z minulých let. Sleduje splnění cílů jednotlivých předmětů, úspěšnost výuky, pochopení významu a přínosu společenských věd pro profesní a osobní rozvoj studentů. S pomocí zpětnovazebního hodnocení z agendy tzv. Hodnocení kvality výuky je provedeno grafické a číselné vyhodnocení získaných dat. Na základě toho je provedena pedagogická evaluace předmětů s ohledem na vizi do budoucnosti.
Klíčová slova
Kurikulum, kurikulární vize, společenskovědní předměty, všeobecně vzdělávací předměty, všeobecnost a odbornost, klíčové kompetence, studijní plán, profil absolventa, inovace
Vydáno
25.11.2014
Nakladatel
SvF STU Bratislava
Místo
Bratislava
ISBN
978-80-227-4277-1
Kniha
Prínos spoločenských vied k rozvoju znalostnej spoločnosti
Číslo vydání
1
Strany od
79
Strany do
86
Strany počet
7
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT112926,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Úloha společenskovědního vzdělávání v procesu kultivace studentů",
annote="V současné době je kladen velký důraz na všestranný rozvoj absolventů vysokých škol. Děje se tak hlavně proto, že roste potřeba uspět v náročných podmínkách rozvoje společnosti a také proto, že je vyžadována úspěšná integrace do pracovního prostředí. Vzniká otázka, zda univerzity jsou schopny dostatečně připravit své absolventy na flexibilní zapojení do života. Příspěvek se zabývá hodnocením zkušeností s výukou společenskovědních předmětů na Fakultě stavební VUT v Brně z minulých let. Sleduje splnění cílů jednotlivých předmětů, úspěšnost výuky, pochopení významu a přínosu společenských věd pro profesní a osobní rozvoj studentů. S pomocí zpětnovazebního hodnocení z agendy tzv. Hodnocení kvality výuky je provedeno grafické a číselné vyhodnocení získaných dat. Na základě toho je provedena pedagogická evaluace předmětů s ohledem na vizi do budoucnosti.",
address="SvF STU Bratislava",
booktitle="Prínos spoločenských vied k rozvoju znalostnej spoločnosti",
chapter="112926",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="SvF STU Bratislava",
year="2014",
month="november",
pages="79--86",
publisher="SvF STU Bratislava",
type="conference paper"
}