Detail publikace
Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání
LINDR, J.
Originální název
Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání
Český název
Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.
Český abstrakt
Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.
Klíčová slova
profesní vzdělávání, celoživotní vzdělávání, kurikulum, klíčové kompetence, všestranný rozvoj, společenskovědní předměty, hodnocení kvality výuky
Vydáno
18.09.2013
Nakladatel
ICV Mendelu Brno
Místo
Křtiny
ISBN
978-80-7375-825-7
Kniha
ICOLLE 2013
Číslo vydání
1
Strany od
285
Strany do
295
Strany počet
11
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT112788,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání",
annote="Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.",
address="ICV Mendelu Brno",
booktitle="ICOLLE 2013",
chapter="112788",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="ICV Mendelu Brno",
year="2013",
month="september",
pages="285--295",
publisher="ICV Mendelu Brno",
type="conference paper"
}