Publication detail

Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu

MILICHOVSKÝ, F.

Original Title

Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu

Czech Title

Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu

Language

cs

Original Abstract

Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace.

Czech abstract

Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace.

Documents

BibTex


@inproceedings{BUT36088,
  author="František {Milichovský}",
  title="Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu",
  annote="Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace.",
  booktitle="International workshop for PhD students",
  chapter="36088",
  howpublished="electronic, physical medium",
  year="2010",
  month="december",
  pages="1--6",
  type="conference paper"
}